This publication is unavailable to your account. If you have more privileged account please try to use it or contact with the institution connected to this digital library.
Sadowska, Ewa
2007
Praca doktorska
Celem niniejszej pracy jest próba udowodnienia słuszności tezy, iż nowoczesne zarządzanie nie może być skutecznie realizowane bez świadomego korzystania z technik Public Relations oraz próba odpowiedzi na pytanie o oceniane z perspektywy PR spektrum możliwości i zagrożeń funkcjonującego w warunkach rynkowych zakładu opieki zdrowotnej, który można już dziś określić „przedsiębiorstwem medycznym”. W pracy został pokazany szereg determinant określających terytorium i metodologię działań prowizerunkowych dla placówki medycznej jako argumenty dla założenia, że techniki PR są pomocne w eksponowaniu atutów placówki i mogą uprzedzić lub zminimalizować straty związane z kryzysem. W procesie tym podkreślona została rola zarządu jako kluczowego elementu PR szpitala - obok inicjatora i koordynatora działań, równolegle staje się istotnym „narzędziem” promocyjnym. Ilustracją do rozważań nad świadomością polskich menadżerów w zakresie nowoczesnego zarządzania i rynkowych wymogów budowania trwałej reputacji są obserwacje działań promocyjnych dwóch publicznych szpitali – o różnych profilach działalności oraz wnioski z indywidualnych wywiadów przeprowadzonych z dyrektorami małopolskich szpitali o zróżnicowanym poziomie referencyjności, zasięgu i profilu ukazuje, że PR jako funkcja nowoczesnego zarządzania wciąż pozostaje obca wielu menadżerom służby zdrowia w naszym kraju.
Kraków
2 - studia doktoranckie
system ochrony zdrowia
Wydział Nauk o Zdrowiu
Włodarczyk, Włodzimierz
2006
oai:dl.cm-uj.krakow.pl:1113
ZB-105398
pol
tylko w bibliotece
Jul 19, 2022
Nov 21, 2012
15
0
http://dl.cm-uj.krakow.pl:8080/publication/1113
RDF
OAI-PMH
Gąska, Kaja
Niedzwiedzka, Barbara
Obtułowicz, Magdalena
Citation style: chicago-author-date iso690-author-date
This page uses 'cookies'. More information I understand