Nie masz uprawnień do wyświetlenia tego obiektu. Aby poprosić o dostęp do niego, wypełnij poniższe pola.
Sadowska, Ewa
2007
Praca doktorska
Celem niniejszej pracy jest próba udowodnienia słuszności tezy, iż nowoczesne zarządzanie nie może być skutecznie realizowane bez świadomego korzystania z technik Public Relations oraz próba odpowiedzi na pytanie o oceniane z perspektywy PR spektrum możliwości i zagrożeń funkcjonującego w warunkach rynkowych zakładu opieki zdrowotnej, który można już dziś określić „przedsiębiorstwem medycznym”. W pracy został pokazany szereg determinant określających terytorium i metodologię działań prowizerunkowych dla placówki medycznej jako argumenty dla założenia, że techniki PR są pomocne w eksponowaniu atutów placówki i mogą uprzedzić lub zminimalizować straty związane z kryzysem. W procesie tym podkreślona została rola zarządu jako kluczowego elementu PR szpitala - obok inicjatora i koordynatora działań, równolegle staje się istotnym „narzędziem” promocyjnym. Ilustracją do rozważań nad świadomością polskich menadżerów w zakresie nowoczesnego zarządzania i rynkowych wymogów budowania trwałej reputacji są obserwacje działań promocyjnych dwóch publicznych szpitali – o różnych profilach działalności oraz wnioski z indywidualnych wywiadów przeprowadzonych z dyrektorami małopolskich szpitali o zróżnicowanym poziomie referencyjności, zasięgu i profilu ukazuje, że PR jako funkcja nowoczesnego zarządzania wciąż pozostaje obca wielu menadżerom służby zdrowia w naszym kraju.
Kraków
2 - studia doktoranckie
system ochrony zdrowia
Wydział Nauk o Zdrowiu
Włodarczyk, Włodzimierz
2006
oai:dl.cm-uj.krakow.pl:1113
ZB-105398
pol
tylko w bibliotece
19 lip 2022
21 lis 2012
15
0
http://dl.cm-uj.krakow.pl:8080/publication/1113
RDF
OAI-PMH
Gąska, Kaja
Niedzwiedzka, Barbara
Obtułowicz, Magdalena
Styl cytowania: chicago-author-date iso690-author-date
Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji Rozumiem