Filters
  • Collections
  • File type
  • Content format
  • Author
  • Subject
  • Type
  • Language

Search for: [Abstract = "ejsze do zorganizowania, wymagają dużego nakładu pracy oraz są czasochłonne w porównaniu z innymi tradycyjnymi formami egzaminu. Ponadto inne badania wykazały, że OSPE w porównaniu z tradycyjnymi formami oceny \(np. testami wielokrotnego wyboru\) powoduje większy poziom stresu u studentów podczas takiej formy egzaminu \[6\]. Celem niniejszej pracy doktorskiej była ocena kompetencji zawodowych studentów kierunku farmacja uzyskiwanych w ramach kształcenia formalnego. Cel ten został zrealizowany poprzez cele cząstkowe, którymi są\: • ocena wybranych kompetencji \(w tym umiejętności praktycznych\) studentów kierunku farmacja w zakresie świadczenia usług opieki farmaceutycznej oraz sprawdzenie czy założone efekty kształcenia zostały osiągnięte podczas toku studiów poprzez specjalnie przygotowane narzędzia jakimi są egzamin praktyczny OSPE oraz ankiety kompetencji\; • samoocena kompetencji zawodowych studentów kierunku farmacja w oparciu o listę kompetencji opracowaną przez konsorcjum złożone z reprezentantów europejskich wydziałów farmaceutycznych w ramach projektu PHAR\-QA. Badanie składało się z 3 etapów. Etap 1 miał na celu przygotowanie narzędzia do oceny kompetencji \(zarówno wiedzy jak i umiejętności\) studentów 5 roku farmacji w zakresie świadczenia usług opieki farmaceutycznej w aptekach oraz sprawdzenie w warunkach symulowanych poprzez egzamin OSPE czy zostały osiągnięte założone"]

Number of results: 1

items per page

This page uses 'cookies'. More information