Filtry

Szukana fraza: [Abstrakt = "akresie opieki nad pacjentem, które zostały opracowane w ramach projektu PHAR\-QA \[19\]. Studenci farmacji zostali poproszeni o uzupełnienie kwestionariusza ankietowego zarówno przed \(po ukończeniu kursu z OF\) jak i po egzaminie OSPE. Wyniki tego etapu sugerują, że udział studentów w OSPE, spotkanie z pacjentami symulowanymi oraz analiza problemów lekowych przyczyniły się do wzrostu subiektywnej oceny kompetencji zawodowych \[35\]. W etapie 3 porównano samoocenę kompetencji studentów pomiędzy dwoma rocznikami studiów oraz wpływ metodyki nauczania podczas kursu Opieka Farmaceutyczna, z wykorzystaniem dwóch innych metod, w tym metody PBL \(ang. Problem\-based Learning\). W tym etapie wyniki zasugerowały, że zmiana metodyki nauczania na kursie OF z biernej na metodę aktywizującą, jaką jest PBL, przyczyniła się do wzrostu subiektywnej samooceny kompetencji zawodowych studentów przed OSPE. Wyniki tego etapu z pewnością mogą przyczynić się do kolejnych zmian z metodach nauczania oraz na skoncentrowaniu się na zdobywaniu przed studentów lepszych kompetencji zawodowych."]

Wyników: 1

obiektów na stronie

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji