Filters

Search for: [Abstract = "Celem niniejszej pracy jest próba udowodnienia słuszności tezy, iż nowoczesne zarządzanie nie może być skutecznie realizowane bez świadomego korzystania z technik Public Relations oraz próba odpowiedzi na pytanie o oceniane z perspektywy PR spektrum możliwości i zagrożeń funkcjonującego w warunkach rynkowych zakładu opieki zdrowotnej, który można już dziś określić „przedsiębiorstwem medycznym”. W pracy został pokazany szereg determinant określających terytorium i metodologię działań prowizerunkowych dla placówki medycznej jako argumenty dla założenia, że techniki PR są pomocne w eksponowaniu atutów placówki i mogą uprzedzić lub zminimalizować straty związane z kryzysem. W procesie tym podkreślona została rola zarządu jako kluczowego elementu PR szpitala \- obok inicjatora i koordynatora działań, równolegle staje się istotnym „narzędziem” promocyjnym. Ilustracją do rozważań nad świadomością polskich menadżerów w zakresie nowoczesnego zarządzania i rynkowych wymogów budowania trwałej reputacji są obserwacje działań promocyjnych dwóch publicznych szpitali – o różnych profilach działalności oraz wnioski z indywidualnych wywiadów przeprowadzonych z dyrektorami małopolskich szpitali o zróżnicowanym poziomie referencyjności, zasięgu i profilu ukazuje, że PR jako funkcja nowoczesnego zarządzania wciąż pozostaje obca wielu menadżerom służby zdrowia w naszym kraju."]

Number of results: 1

items per page

This page uses 'cookies'. More information